1.08.2016

One-Shot "Percy Jackson i bogowie internetu"

Tak naprawdę ten one-shot powstał jakiś ponad rok temu. Wtedy byłam jeszcze głupsza niż dziś, ale okej. Chyba widzicie, że nigdy go niestety nie skończyłam, ale mam nadzieję, że mimo to będzie dobrze.




Dzień 1 na chacie Leo.
Percy Jackson zalogowany(a).
Annabeth Chase zalogowany(a). 
Thalia Grace zalogował(a) się.
Nico di Angelo zalogowany(a).
Percy Jackson: Siema ludzie ;)
Annabeth Chase: Cześć.
Percy Jackson: Ta twoja nowa profilówka jest sexy...
Annabeth Chase: Percy! Tu są dzieci!
Nico di Angelo: że niby ja? Nawet ja już... ten teges...
Thalia Grace: Nico, miałeś nic nie mówić! I co teraz będzie?!
Annabeth Chase: Dajcie spokój ---
Frank Zhang się zalogował.
Frank Zhang: Czy to ma być twarz w Azjaty? :O
Annabeth Chase: Nie, to mała być smutna buzika...
Percy Jackson: Tag bardzo rasistowskie :D 
Annabeth Chase: Nie jestem rasistą! 
Leo Valdez zalogował się.
Leo Valdez: Hej człowieki.
Percy Jackson: Leo, WTF. Jak można pisać na czerwono?!
Annabeth Chase: Percy, język! 
Percy Jackson: Cooooooo?
Annabeth Chase: "WTF"
Thalia Grace: Annabeth, JęZYK!
Annabeth Chase: Wow Thalia... wtf...
Percy Jackson: LOLOLOLOLOL
Leo Valdez: Wut PW.
Frank Zhang: w tyłek.
Annabeth Chase: Teraz duże WTF!
Nico di Angelo: Annabeth, będę ojcem... Mam większe prawa do WTF!
Annabeth Chase: Kiedy się tu dostałeś Nico? I w ogóle, WTF!
Nico di Angelo: Zawsze byłem tutaj. To chat grupowy...
Piper McLean zalogował(a) się.
Piper McLean: Cześć!
Percy Jackson: Ok, jak wiele jest osób na chacie? 
Nico di Angelo zmienił(a) nazwę na Hades.
Hades: Więcej niż można sobie wyobrazić...
Annabeth Chase: WTF.
Hades: Język. I wygnać do Tartaru.
Percy Jackson: Nieeeeeee!
Annabeth Chase: NIEEEEEEE!
Hades: Hahahahhahaha xD
Annabeth Chase: Chwileczkę... To Nico!
Hades: Nie, to nie jest...
Percy Jackson: hahhaha, też chcę spróbować :D
Percy Jackson zmienił nazwę na Posejdon.
Posejdon: Hej głupcy. 

5 komentarzy:

No wiesz... skoro już tu zajrzałeś/aś, to zostaw po sobie jakiś ślad, żeby Pani O'Leary mogła ci oddać tarczę albo coś.
Pamiętaj: Każdy komentarz karmi weną.