1.02.2016

Co ja będę pisać, wszystkiego dowiecie się w trakcie czytania xD

  1.  Wszystkiego najlepszego, ciul z tym, że to południe drugiego.
  2. Uświadomiłam sobie, że nie ma sensu ciągnąć Percabeth takim, jakim jest. Ja naprawdę już nie pamiętam, jakie pomysły miałam dwa lata temu. Muszę zrobić jakieś opowiadanie, ale o czym i jakie, nie mam pojęcia. Węszę za Family Luke, bo wiem, że wiele osób jest tego ciekawych ;)
  3. Jesteście kochani.
  4. Przez ponad 110 komentarzy jeszcze nie straciłam weny, mimo, że to ponad dwa lata.
  5. Dziękuję za 30 tysięcy wyświetleń!
 JESTEŚCIE WIELCY!

Do zobaczenia w następnych  lub w Sadico lub Coś (do którego wracam już w ferie!)

2 komentarze:

  1. Ech, jednak muszę spytać :P
    Kiedy u Ciebie zaczynają się ferie?
    Ciekawość, niecierpliwość i takie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ferie są od 18 stycznia bodajże ;)
      W ogóle to jakiś cud, że mi teraz śniegiem sypnęło (ale zgaduję, że do ferii ten śnieżek nie przetrwa...)

      Usuń

No wiesz... skoro już tu zajrzałeś/aś, to zostaw po sobie jakiś ślad, żeby Pani O'Leary mogła ci oddać tarczę albo coś.
Pamiętaj: Każdy komentarz karmi weną.