9.12.2015


Lista dwunastu ulubionych bohaterów PJO w przypadkowej kolejności:

  1. Jason Grace
  2. Leo Valdez
  3. Katie Gardner
  4. Apollo
  5. Piper McLean
  6. Ethan Nakamura
  7. Lou Ellen
  8. Katie Gardner
  9. Atena
  10. Nico di Angelo
  11. Rachel Dare
  12. Thalia Grace
Czy 1 i 2 byliby dobrą parą?
Jason i Leo? xD Nigdy o tym nie myślałam, ale moożeee.... nie wiem, co chłopom do głowy strzeli.

Czy kiedykolwiek przeczytałeś fanfic o 6 i 11? 
Cóż, zdarzyło się czytać coś z wątkiem Ethan x Rachel. Raz. Powiedziałam: nigdy więcej cytryny. xD Te opisy... miałam WTF przez tydzień :')

Czy uważasz, że 4 jest gorący/a?
Gdyby nie był moim ojcem, powiedziałabym, że tak xD

Co jeśli 12 jest w ciąży z 8?
Katie / Thalia O.o Zapewne Nico i Travis by mieli załamkę :')

Czy znasz jakieś fanfiki o 9?
Tak. Były... dziwne xD

5 / 10 czy 5 / 9? Dlaczego?
Więc to Piper / Nico oraz Piper / Atena... Piper / Nico, bo to hetero, tak... *na Demigod Chat Piper miała dziecko z Nico, które sądziło, że jest dzieckiem Hadesa i wgl.*

Czy wierzysz w istnienie 1 / 8 puchu(fluff)?
Jason i Katie? Nieee....

(1) i (7) są w szczęśliwym związku do czasu aż (9) ucieka z (7). (1), złamany, ma jedną gorącą noc z (11) i krótki, nieszczęśliwy romans z (6), po czym (5) wygłasza dobre swoje rady i znajduje prawdziwą miłość w (12).
Jason i Lou Ellen są w szczęśliwym związku do czasu aż Lou ucieka z Ateną. Jason, złamany, ma jedną gorącą noc z Rachel i krótki, nieszczęśliwy romans z Ethanem Nakamurą, po czym Piper wygłasza swoje dobre rady i znajduje prawdziwą miłość w Thalii.

5 komentarzy:

  1. Jasona i Thalię nie widzę biorąc pod uwagę fakt, że ich mamą jest sama kobieta i praktycznie ten sam tata tylko w ludzkim wcieleniu.

    Cała magia zaklęta w powieściach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, ja także :P To zabawa, którą znalazłam na fanfiction.net. Robisz listę ponumerowaną listę postaci w losowej kolejności. Thalia i Jason byli przypadkiem xD Naprawdę nie chciałam, żeby tak wyszło, ale jednak...

      Usuń
  2. Jak to się stało, że Katie Gardner ma numer 3. i 8. ?
    Iguana
    http://thecampofheroes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Możecie uznać mnie za nienormalną, ale tak jest 3:50, a ja właśnie skończyłam pisać, fragment mojego fanfiku Percabeth (tak, tak jest sprośny i zboczony...). Po skończeniu tknęło mnie, żeby narysować jakiś wspaniały fanart, po czym uświadomiłam sobie, że raz: Nie umiem rysować; dwa: nie chcę mi się; trzy kartki są w dużym pokoju, gdzie śpią rodzice; cztery: Nie chce obudzić rodziców, którzy byliby wściekli, gdyby dowiedzieli się, że ich 13-letnia córka zamiast spać od 4-5 godzin, pisze fanfiki itp. A więc po utaleniu tych faktów stwierdziłam że chcę przeczytać fanfik Saidi i Anubisa, i trafiłam tu *.* oczywiście nie przeczytałam opowiadania, które mi wyszło, bo aktualnie zaczynam drugą część KRK, więc uświadomiłam sobie że tu będą spojlery, ale zostałam tu i dosłownie ZAKOCHAŁAM się w twoim blogu 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zostaję tu na dłużej, więc będę podpisywać się ~K.
      ~K.

      Usuń

No wiesz... skoro już tu zajrzałeś/aś, to zostaw po sobie jakiś ślad, żeby Pani O'Leary mogła ci oddać tarczę albo coś.
Pamiętaj: Każdy komentarz karmi weną.