9.12.2015

Kto jest twoim boskim rodzicem? TEST

Dziś mam dla was krótki teścik, a w nim zaznaczone moje odpowiedzi - to też służy poznaniu mnie bliżej ;)

ZEUS: 4/10
Masz duże poczucie odpowiedzialności.
Często masz ochotę trzasnąć kogoś piorunem.
Byłeś wybrany na przewodniczącego klasy.
Robisz to, co jest najlepsze dla wszystkich.
Myślisz, że masz wszystko, by ubiegać się o pozycję prezydenta/przewodniczącego.
Twierdzisz, że każdy problem ma rozwiązanie.
Lubisz loty samolotem.
Boisz się wody/pływać.

POSEJDON 6/10
Świetnie czujesz się w wodzie.
Twoim ulubionym miejscem w wakacje jest morze.
Nadzwyczajnie lubisz nurkowanie, surfing itp.
Chcesz zrobić coś w sprawie wymierających gatunków zwierząt morskich.
Regularnie odwiedzasz lokalny basen (jeśli taki masz, jeśli nie, to po prostu czy lubisz)
Pływasz profesjonalnie.
Nie cierpisz owoców morza.
Nigdy nie miałeś choroby morskiej.
Wolisz łódź od samolotu.
Masz lęk wysokości.

HADES 5/10
Nie jesteś socjalistą.
Wolisz pozostać w cieniu i pisać wiersze.
Regularnie masz zły humor.
Słuchasz głośniej, agresywnej muzyki.
Spędzasz większość czasu samotnie.
Sądzisz, że przyjęcia są głośne i wkurzające.
Wolisz zachować większość rzeczy dla siebie.
Wszystkie twoje szafki są zamknięte na kluczyk.
Piszesz pamiętnik/dziennik.
Jesteś bardziej aktywny w nocy.

DEMETER 8,5/10
Masz własny ogród.
Preferujesz duże podwórka.
Masz smykałkę do roślin.
Jesteś ekologiem.
Masz specjalną więź emocjonalną ze zwierzętami.
Jesteś wegetarianinem.
Lubisz podróże i camping, oglądając cudy natury.
Zawsze sprawdzasz, czy produkt jest przyjazny dla środowiska. (Chociaż robię to często, przy okazji czytania składu.)
Uwielbiam chodzić do kwiaciarni. 
Sądzisz, że globalne ocieplenie powinno być bardziej brane pod uwagę.

ARES 5,5/10
Zazwyczaj to ty wszczynasz bójki.
Jesteś bardzo agresywnym typem osoby.
Lubisz oglądać zapasy. (Ale tylko oglądać xD)
Cały czas z kimś konkurujesz. 
Lubisz czytać o wojnie.
Nie słuchasz większości osób. (Np. mojej mamy)
Nie panujesz nad gniewem.
Nigdy nie wycofałeś się z bójki. (Uznajmy to w połowie, bo tylko raz, ale była z góry przegrana)
Wszyscy robią to, co powiesz.
Nie zawsze myślisz, zanim coś zrobisz.

ATENA 8/10
Masz nienasycony głód wiedzy.
Jesteś jedyną osobą w klasie, która regularnie odwiedza bibliotekę.
Połowa twoich bożonarodzeniowych prezentów to książki.
Lubisz czytać o wojnie, najbardziej o przyczynach i skutkach.
Masz najwyższą średnią w klasie.
Nigdy nie dostałeś oceny poniżej 4. (Moja najniższa była 4-, więc zaliczę w połowie.)
Zawsze kiedy powiesz jakiś dowcip, ludzie proszą o wytłumaczenie.
Sądzisz, że byłoby lepiej, gdybyś to ty był prezydentem.
W domu masz dużą półkę z książkami. (Mam pięć małych, też pełnych, więc zaliczam w połowie)
Twierdzisz, że koszulki (na papier) są użyteczne.

APOLLO 9/10
Jesteś bardzo kreatywny i artystyczny. 
Słuchasz prawie każdego gatunku muzycznego. (Głównie ostatnio klasyczna.)
Jesteś zawsze pogodny i optymistyczny. (Prawda?)
Jesteś utalentowany plastycznie. (Skromność :') )
Lubisz pisać wiersze.
Umiesz grać na minimum 3 instrumentach. (Flet, gitara i nerwy liczą się?)
Lubisz odwiedzać muzea sztuki.
Prawie zawsze otrzymujesz pierwsze miejsce w szkolnych konkursach plastycznych.
Masz 6 z plastyki na świadectwie. (Serio xD)
Twój szkolny zeszyt ma więcej bazgrołów niż notatek. (Głównie od religii xD)

ŁOWCZYNI ARTEMIDY 5,5/10
W ogólne nie lubisz chłopców.
Jeleń jest jednym z twoich ulubionych zwierząt.
Umiesz strzelać z łuku.
Lubisz srebro.
Wolisz księżyc od słońca.
Zoe Nightshade jest super.
Kochasz zwierzęta na wolności.
Większość czasu spędzasz poza domem.
Nie potrafisz być długo w jednym miejscu.
Twierdzisz, że polowanie nie jest okrutne. (Dajmy to w połowie, bo nie jestem całkowitą przeciwniczką, jeśli to polowanie sprowadza się do pozyskania jedzenia. Człowiek zawsze polował  polował będzie.)

HEFAJSTOS 2/10
Masz schowek z narzędziami. 
W wolnym czasie konstruujesz niesamowite rzeczy.
Jesteś najlepszy w klasie z techniki.
Obróbka metali to twoja mocna strona.
Masz swój własny zestaw narzędzi. (niestety, tak owego się jeszcze nie dorobiłam :( )
Często przeszukujesz internet w poszukiwaniu planu konstrukcji robotów.
Jesteś technikiem.
Często realizujesz projekty stolarskie.
Marzysz o byciu stolarzem.
Nie boisz się ognia.

AFRODYTA 4/10
Każdy chłopak/dziewczyna gapi się na ciebie.
Lubisz nosić makijaż.
Naturalnie ładnie pachniesz.
Nigdy nie miałeś rano zniszczonych włosów. (Naprawdę, nie mam pojęcia, co to poranny burdel na głowie.) 
Twoim ulubionym zajęciem są zakupy.
Zawsze jesteś jeden sezon wprzód. (Jakoś tak jest, że jak coś ubiorę, to zaraz jest modne w szkole.)
Jesteś popularny w szkole.
Jesteś często zapraszany na przyjęcia.
Twoim mottem jest: "Beze mnie nie uda się żadne przyjęcie".
Regularnie patrzysz w lustro.

HERMES 6/10
Czasami bierzesz coś znajomym i chować to przed nimi.
Jesteś dowcipny. 
Jesteś demonem szybkości. (Chociaż ostatnio miałam kontuzję biodra i teraz nie dam rady biegać ;-; Najprawdopodobniej będę musiała iść na rehabilitację)
Nie zawsze nad sobą panujesz. 
Jesteś największym mówcą w klasie.
Jesteś pomysłowy i zaradny.
Często argumentujesz. 
Nigdy nie przegrałeś debaty.
Twoje wypowiedzi są najczęściej dowcipne lub sarkastyczne.

DIONIZOS 6/10
Jesteś duszą towarzystwa.
Lubisz wino.
Smakowałeś większości napoju alkoholowego. (Wino, piwo, trochę wódki na palcu, likier, kolega zrobił mi drinka, zamoczyłam wargi... liczy się? :P Większość nie smakowała mi, jakby co)
Masz radosne usposobienie.
Jesteś smakoszem.
Twierdzisz, że zbyt dużo czegokolwiek jest złe.
Lubisz wydarzenia społeczne i spotkania z ludźmi.
Lubisz próbować nowego jedzenia.
Kończysz martini w mniej niż minutę.


A jak test poszedł wam? Apollo jest i tak moim ojcem... ale Demeter się nie spodziewałam. Po nich jest Hermes, Dionizos i Posejdon.

3 komentarze:

  1. Podejrzewałem taki wynik testu.
    Moim ojcem jest posejdon lub hermes. Zgadzają mi się z nich wszystkie cechy. Oprócz tego może być jeszce afrodyta (zawsze potrafię przełożyć sprawdzian gdzie innym sue nie udaje) i hefajstos

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ojcem jest Hermes (10/10) ale Łowczyni Artemidy tez się zgadza w 100% więc jestem córką Hermesa która zostanie łowczynią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc mam 4,5/10 na Hermesa więc chyba jestem jego córką

    OdpowiedzUsuń

No wiesz... skoro już tu zajrzałeś/aś, to zostaw po sobie jakiś ślad, żeby Pani O'Leary mogła ci oddać tarczę albo coś.
Pamiętaj: Każdy komentarz karmi weną.