6.28.2016

ANKIETA (WAŻNE!!!)

Postanowiłam zmienić jedną z ankiet. Przeczytaj to do końca.
Nowa nazywa się: "Jaki jest Twój ulubiony utwór?"
Wybrałam posty, które mają najwięcej komentarzy lub ponad 190 wyświetleń. 
Jeśli twojego ulubionego nie ma na tej liście, napisz tytuł w komentarzu. Jak nie pamiętasz, napisz w skrócie, o czym był. 
Ta ankieta ma na celu sprawdzenia, czy to co komentujecie, podoba Wam się, czy wręcz przeciwnie, najlepsze Waszym zdaniem pozostawiacie echem. Jeśli nie jesteś osobą, która wszystko olewa, proszę, zrób to dla mnie. To tylko chwilka, nie zabije Cię to, a mi pomoże bardzo w przyszłości.
To dla mnie NAPRAWDĘ WAŻNE!

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Wszystkie informacje znajdziesz na naszym blogu http://we-want-to-dream.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-awards-1.html. Z góry bardzo dziękujemy ;D
    ~Gwiazda i NightLady z bloga We're All Mad Here

    OdpowiedzUsuń

No wiesz... skoro już tu zajrzałeś/aś, to zostaw po sobie jakiś ślad, żeby Pani O'Leary mogła ci oddać tarczę albo coś.
Pamiętaj: Każdy komentarz karmi weną.